Dengan Izin...

I was invited as a guest for Astro Arena's Dengan Izin which was aired earlier (11.30pm).

The host, former Mailsport journo Rizal Hashim, had posed many 'interesting' questions revolving around the FA of Malaysia and the National Sports Council.

There were moments where things seemed a little tensed but it was all done in good faith - I presume.

That aside, I thank senior producer Slamet Sazly Yakub for the opportunity to be on the show - which has featured a string of high ranking officials in the past.

And as I said on the show..it's nothing personal.

HD says: Will see you on Monday Rizal.

Comments

  1. terbaik la bro haresh..bg dioarang panas sikit..kalau tak main bedal jer kalau dah terlalu selesa..will behind you bro..heheh

    ReplyDelete
  2. SAUDARA HARESH

    SYA TAK TGK LAH DGN IZIN MLM TADI TAPI 'SALUTE'PADA SAUDARA MEMMANG SEBELUM INI DIA OARANG NI JEMPUT YANG PEMIIMPIN TERTINGGI PERSATUAN DAN SAYA SETUJU KOMEN SAUDARA TNTANG PLWANAN M'SIA LEBANAON PASUKAN KITA KENA 'EXPOSURE' PRLAWANAN YANG BERKUALITI TINGGI.

    PEMINAT SUKAN

    ReplyDelete
  3. Pity that the most interesting debate that took place was edited...my mistake

    ReplyDelete
  4. Aku baru tengok siaran ulangan pukul 11.30 tadi..terus aku tertarik.

    Secara ikhlas, aku xkenal langsung siapa Rizal Hashim dan Haresh Deol ni tetapi isu yang diketengahkan amat menarik apabila disiarkan di kaca tv.

    ReplyDelete
  5. saya sokong 'Tengku Sidek'..cool bro n jangan goyang.

    ReplyDelete
  6. aku tgok dan ini pendapat aku yg tak berapa pro nih tntang rancangan tu:
    aku tak suka cara rizal mengacarakan program tu..sebagai pengacara dia sepatutnya menjadi lebih neutral tanpa sebarang provokasi..haresh tak banyak diberi ruang utk menjawab dengan tenang..rizal tanya soalan,then haresh baru jawab dua tiga patah,rizal serang dengan soalan lain..kalau aku, dh aku siku si rizal tu..tak pro langsung..better jadi blogger jer la..aperpun, salute HD..

    ReplyDelete
  7. Ya, aku totally setuju dgn pendapat saudara/saudari di atas...baru je aku tgok edisi Rizal dgn HD semalam.

    Rizal Hashim ni dah terlalu ghairah untuk menunjuk "kebolehan"-nya...langsung tak berprofesional...semua tetamu yg dijemput baru cakap sepatah dua, dia terus potong dan serang dgn soalan lain bersamping "fitnah" yg tidak munasabah...tak tau la, mungkin ni la caranya utk "menghangatkan" rancangan dia.

    Aku dah ikut siri Dengan Izin dari mula...Rizal ni dah sebenarnya melampau dgn cara dia mengacara...langsung tidak tahu hormat ataupun batas dia sebagai sorang kakitangan profesional astro...malu je ku tgok dia tu slalu tak beri peluang kpd org utk ckp..dah terlalu org kata "domineering" perangai Rizal tu..

    Apa abang Akbar Sahari kata kat kafe sukan memang betul..iaitu kita harus mencetus revolusi sukan, bukan nak cari kontroversi pulak..dan lalu berdebat dgn tetamu macam budak2 kecik di TV yg disiarkan seluruh tanair. Eee, malu la..

    Wahai Rizal, tolonglah belajar sedikit-sebanyak dari senior dan rakan sekerja anda...spt Zainal Abidin Rawop, Edleen Ismail, Akbar, Beatrice ke atau siapa2 pun..macam mana nak host suatu rancangan dgn sikap berprofesional walaupun, aku tahu, ia bertema mengungkit dan membicara isu2 sensitif sukan negara. Harap maklum lah teman..

    Kepada HD, teruskanlah perjuangan dan sumbangan anda di blogger atau mana2 pon..janganlah u hilang konfiden atau marah kerana si Rizal tu..issh, aku ni dah lama perhatikan perangai dia tu dari start2 lagi. Memang dah melampau..lagi angkuh, lagi sombong...tak tahan la aku tgok dia tu tiap2 kali cakap besar..ingat dia hebat sangat ke.

    Kalau bagi saya, abang Akbar harus juga dipersalahkan kerana waktu Rizal baru mula host kafe sukan bersamanya, Akbar selalu puji dia melampau-lampau... kalau tak salah saya, dia selalu perkenalkan Rizal tiap2 mngu sebagai "blogger yang terhandal di Msia" dan sbgainya..skarng, Rizal ni pula dah jadi angkuh.

    Ahh, tak tau la...Haresh, kalau boleh, tolong pass seluruh msg ni kpd si Rizal tu..ni email aku : meowmeow_88@yahoo.com dan namaku Moses (Cina). Kalau tak pon tak pa..aku akan sendiri pi blog dia...

    All the best in your life and career Bro! :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts