Bojan tidak sombong...

...tetapi hakikatnya jurulatih Kelantan Bojan Hodak tiada masa untuk berfikir tentang perlawanan final Piala FA menentang Sime Darby Mei 19 nanti.

Pasukan the Red Warrior bergegas pulang ke Kota Baru sehabisnya perlawanan mereka dengan Kedah (separuh akhir kedua) di Alor Setar. Oleh kerana tiada flight, terpaksa naik bas. Sampai KB 6.30 pagi.

Kelatan ingin memperkukuhkan kedudukan mereka di Liga Super, maka mereka ingin mengalahkan Singapore LionsXII pada Mei 4.

Pada Mei 8 pula, mereka akan bermain perlawanan kumpulan terakhir Piala AFC dengan kelab Burma Ayeyawady United. Kalau menang, Kelantan layak ke pusingan kedua.

Dengan jadual yang begitu ketat, mampukah Kelantan merampas Piala FA? Atau mungkinkah Kelantan akan mengalami nasib yang sama seperti Terengganu?

Apa yang pasti, Kelantan mungkin pasukan pilihan, tetapi ramai juga ingin melihat Sime Darby menang.

Seperti Bojan kata;

"In my country, we believe luck follows the brave and we were brave against Kedah."

By the way, venue final Piala FA hanya akan ditetapkan oleh FAM minggu depan.

Gambar ehsan www.ammboi.com


HD kata: All the best.

Comments

  1. HD... satu perkara lagi yang U lupa, yaitu Kelantan sentiasa mempunyai coach yang berkualiti, bermula dengan B. Sethianathan di ikuti dengan Datuk M Karathu dan sekarang Bojan Hodak, nama2 ini menjada sebutan di bibir peminat TRW dari dulu hingga ke hari ini...

    ReplyDelete
  2. As a Kelantanese, I still doubt Bojan's technical and tactical ability. He has yet to prove with any of his previous team. I'm willing to give him a benefit of the doubt though. Our great result so far have been largely due to our spirit, teamwork and players technical abilities rather than tactical. My tuppence worth view.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tickets for Kuala Lumpur Masters Malaysia Super 100 2023 now available

Pelepasan cukai tambahan untuk pembelian alatan sukan, sewaan fasiliti sukan antara cadangan untuk Bajet 2024

From 'Mr P' to 'Kemelut Dalaman BAM': Four chapters of 'mesej Whatsapp layang'