FAM janji terus perangi rasuah

PERSATUAN BOLASEPAK MALAYSIA
                                       SIARAN MEDIA 24 MEI 2012

FAM TERUS PERANGI RASUAH BOLASEPAK

Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) mengucapkan tahniah kepada CPIB atas tindakan tegas badan berkenaan Singapura itu yang berjaya menahan dan seterusnya mendakwa pihak-pihak yang disyaki terlibat dalam gejala mengatur perlawanan dalam satu Liga Super 2012, Selasa lalu.
FAM maklumkan oleh Persatuan Bolasepak Singapura (FAS) beberapa orang individu, termasuk seorang pengadil Malaysia, telah dihadapkan kepada mahkamah atas bersubahat untuk mengatur satu perlawanan tersebut.  
FAM sentiasa memandang berat perbuatan rasuah bolasepak ini dan telahpun mengambil initiatif bagi memerangi gelaja ini dan akan  memberikan kerjasama dengan pihak-pihak terlibat di Singapura, melalui agensi-agensi di negara kita, supaya gelaja rasuah bolasepak terus di merangi .
Sekian, terima kasih.
 

Comments

  1. Akhirnya apa yg dibimbangkn oleh kebanyakkan peminat sukan bolasepak telah ebrlaku...dan ini juga yg dipertahankn oleh UDIN sebelum bermulanya liga super awal tahun ini...katanya bookie ada dimana2...tp apa yg dipertahankn sememangnya salah...ini tebukti pd tahun lepas, semasa ketiadaan singapura didlm liga kita, perkara ini tidak berlaku...nah amek ko sekarang UDIN, bkn player taaaaappppiii PENGADILLL...yg menjadi persoalannya skrg, adakah untuk game ini sahaja, mcm mana pula dgn game2 laen dimana kualiti shukri telah lama dipertikakan tetapi dipertahank oleh FAM....adakah ahanya dia sorang sahaja, yang laen2 macam mana??? Kenapa sinagpore yg dpt mengesan perkara ini, FAM dk buat apa??? aku nk tunggu apa pulak jawapan/komen bodoh dr UDIN....

    Kemahkemim...

    ReplyDelete
  2. udin memang bodoh tapi apa orang anggap dia pandai. da dia mpilih oleh padai bersama hamidin....apa apa2 ke hamidin?

    ReplyDelete
  3. What???berjanji perangi rasuah???where is the action??
    FAM failed!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tickets for Kuala Lumpur Masters Malaysia Super 100 2023 now available

Pelepasan cukai tambahan untuk pembelian alatan sukan, sewaan fasiliti sukan antara cadangan untuk Bajet 2024

From 'Mr P' to 'Kemelut Dalaman BAM': Four chapters of 'mesej Whatsapp layang'