Asraruddin diintai kelab Portugal, Liga Hoki Malaysia mungkin bertukar imej

Artikel-artikel menarik hari ini;

1. Pemain Selangor Asraruddin Putra Omar diintai dua kelab Portugal iaitu Internacional FC (divisyen lima) yang berpusat di Santander dan OS Belenenses (divisyen dua). Baca laporan selanjutnya di sini.

2. Persatuan Bola Sepak Kelantan ingin mengharamkan penggunaan vuvuzela di Stadium Sultan Mohammed IV. Johor FA telah pun mengharamkan vuvuzela di stadium mereka. Laporan penuh di sini.

3. Polis akan memanggil pegawai kanan Persekutuan Bola Sepak Asia bagi membantu siasatan berhubung penyelewengan dana badan induk. Artikel penuh di sini.

4. "REFEREE oh referee, why are you always picking on me?" - jurulatih T-Team Yunus Alif setelah pasukannya kalah kepada Selangor dalam Piala Malaysia tempoh hari, seperti dipetik NST hari ini.

5. The Malaysian Hockey League could be re-branded next year to attract more teams for the annual competition which is on the decline due to poor response - laporan NST. It SHOULD be re-branded. Kudos for finally realising this but let's see if it really materialises.

HD kata: Hari yang menarik.

Comments

  1. Take the slumberjack out or jack his ass. Wasting malaysian hockey time. MHL rebranded last few years and successed but now it is killed. What the hell is happening.

    Adios Amigo MHC

    ReplyDelete
  2. Tutupppppplahhhhh MHC. Buang yang keroh ambil yang jernih. Suruh mike balik masa dia tadbir semua jalan lancar. Dia ada idea dan seorang yang jujur. Banyak yang dia dah buat pada masa dia jadi setiausaha. Itulah sekarang baru orang sedar.

    ReplyDelete
  3. Hockey & Football..both sape yang kt ATAS???huhu...

    ReplyDelete
  4. Hoi buang aje setiausaha kayu mhc kedalam laut biar ikan paus telan dia. Sukan hoki sudah dikapankan oleh beliau.komputer kat pejabat jadi hiasan, hantar dia kursus microsotf wordlah hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  5. MHC hancur berkecai dan nak majukan liga.tak faham!

    ReplyDelete
  6. Tak faham bahasa. Tolong kebumikan MHC jika tidak suruh slumberjack letak jawatan. Cakap macam tin kosong sardine. Bodoh bahlul.

    ReplyDelete
  7. Ban vuvuvuela? Bagus...Amat bagus..nasib aku ni bukan gengster besar kalau tak setiap kali pergo stadium mesti aku gadoh dengan org org yg tiup vuvuzuela tu.org yg jual kat luar stadium tu pun aku tibai sekali. MHF not doing well? Akunagrre dengan anon 229. Sapa president. Mhf dengan fam sama jer hancusssssssss

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts