'Laporan mengenai TMJ perlu dirujuk ke Istana Johor'






PERSATUAN BOLASEPAK MALAYSIA
SIARAN MEDIA 8 APRIL 2013

KENYATAAN MEDIA


Sejak kebelakangan ini Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) mendapati bahawa banyak laporan-laporan di media tempatan yang membawa andaian-andaian yang tidak berasas mengenai isu-isu tertentu dalam bolasepak tempatan.

Malahan didapati hanya segelintir akhbar yang sama sering membuat laporan yang berbentuk spekulatif ini. Laporan-laporan yang sedemikian menimbulkan suasana yang tidak sihat dalam bolasepak negara.

FAM ingin memaklumkan kepada semua media supaya berhati-hati apabila membuat laporan mengenai Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ) DYAM Tunku Mahkota Johor, yang mana semua laporan mengenai Baginda perlu dirujuk terlebih dahulu kepada Istana Johor.

FAM menerima arahan ini dari Istana Johor hari ini.

Kerjasama dari pihak Media dalam hal ini amatlah dihargai.

Sekian, terima kasih.

UPDATE 3.43pm: Southern discomfort - as per the backpage of today's The Malay Mail.

Comments

  1. Adakah betul protokolnya bila FAM masih merujuk TMJ sebagai Presiden PBNJ? Bukankah TMJ kini sudah pun meletakkan jawatan sebagai Presiden dan sebaliknya kini telah mengambil peranan sebagai penaung?

    Walaupun boleh diremehkan sebagai kesilapan "typo" tetapi di sini, kita boleh lihat sejauh mana tahap profesional pegawai-pegawai FAM dalam hasil kerja mereka.

    Kamarul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..FAM pun sebenarnya tak perasan yang TMJ dah letak jawatan Presiden. Yang FAM tau ada satu je Presiden Bola Sepak kat Malaysia ni, iaitu Presiden mereka. Presiden yang lain tak releven dan tak boleh pakai. Jadi masalah 'typo' bukan kesnya sebab pekeliling FAM tu tak ada tandatangan dan sesapa je dalam FAM tu termasuk sekuriti guard pun boleh sediakan...apa nak diherankan Bro..

      KERMIT THE SPIDER

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

'Boikot jer'

The untold story of a kampung hero from Sentul - Coach Guna

Breast touched, coach masturbated in front of athlete, politician offered money for sex - damning allegations that must not be ignored