No live coverage for Pak-Mas match

"Dukacita dimaklumkan siaran langsung perlawanan Pra Kelayakan Olimpik (pusingan kedua) di antara Skuad Olimpik Pakistan menentang Skuad Olimpik Malaysia pada 9 Mac 2011 ( Rabu) di Stadium Punjab, Lahore, Pakistan pada jam 10:30 malam ini terpaksa dibatalkan atas sebab masalah teknikal yang dihadapi oleh penyiar televisyen tempatan Pakistan yang sepatutnya membekalkan kami siaran perlawanan tersebut.

Pakistan TV mempunyai masalah menghantar insyarat siaran langsung kerana tidak mempunyai segmen satelit bagi membolehkan isyarat transisi ke Malaysia.

Pihak kami cuba menghubungi beberapa pihak untuk bantuan dari segi teknikal ini termasuk menghubungi pihak Telekom dan juga Eurovision.

Namun masalah teknikal ini masih tidak dapat diatasi atas sebab format isyarat transmisi Pakistan TV tidak disokong oleh mana-mana satelit yang masih mempunyai kekosongan slot."

The much anticipated return leg Asian Zone Olympic qualifier match between Pakistan and Malaysia in Lahore tonight will not be aired on Astro Arena due to technical issues from the Pakistani side.

HD says: Was so looking forward to the match.

Comments

  1. Semua masaalah teknikal. Dah banyak kali ku dengar perkataan ini sejak akhir-akhir ini. Podah!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tickets for Kuala Lumpur Masters Malaysia Super 100 2023 now available

From 'Mr P' to 'Kemelut Dalaman BAM': Four chapters of 'mesej Whatsapp layang'

Pelepasan cukai tambahan untuk pembelian alatan sukan, sewaan fasiliti sukan antara cadangan untuk Bajet 2024