'Saya masih bersama awak sebagai TMJ'

LAPORAN MEDIA BERKENAAN DENGAN TINDAKAN FAM TERHADAP PBNJ KETIKA PASUKAN JOHOR DARUL TAKZIM MENENTANG LIONS XII PADA 19.02.2013 DI STADIUM LARKIN JOHOR BAHRU


KEPADA SESIAPA YANG BERKENAAN

Duli Yang Amat Mulia Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor, merangkap Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Johor, akur dengan segala keputusan dan tindakan undang-undang yang telah dibuat oleh FAM terhadap beliau. Tunku Ismail juga bertitah bahawa beliau menghormati atas keputusan yang dibuat oleh FAM berhubung dengan laporan media yang dibuat oleh beliau pada 20 Februari 2013 yang lalu, dan ianya dianggap telah selesai.


Tunku Ismail juga menasihatkan para penyokong Johor supaya sentiasa menjaga disiplin dan tatatertib, serta tidak terpengaruh dengan anasir-anasir luar yang negatif. Tunku Ismail juga ingin mengingatkan bahawa Persatuan Bolasepak Negeri Johor adalah persatuan bolasepak yang paling professional dalam negara ini, dengan struktur serta pengurusan yang kuat dan tersusun. Tunku Ismail mahukan penyokong Johor mempunyai sikap berhemah, selain mempunyai semangat kesukanan yang tinggi, yang boleh menjadi kebanggan di kalangan penyokong bolasepak di seluruh negara. Selain itu, Tunku Ismail menyeru supaya rakyat Johor sentiasa bersatu dalam memberikan sokongan.


Tunku Ismail juga telah bertitah kepada para penyokong dan rakyat negeri Johor Darul Ta’zim supaya jangan bimbang di atas penggantungan yang beliau hadapi. “Saya masih bersama-sama awak sebagai Tunku Mahkota Johor dan saya akan sentiasa memastikan bahawa kita (Johor) akan menjadi satu pasukan yang kuat dan disegani di Negara ini”, tambah beliau lagi.


TAMAT

Comments

  1. yo lah tu....hbt ssgt r JDT tu...ank emas FAM mmg r...baru nk maju skit dh bangga kata pasukan terbaik di dlm Negara.come on r...jangan bongkak sgt....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tickets for Kuala Lumpur Masters Malaysia Super 100 2023 now available

From 'Mr P' to 'Kemelut Dalaman BAM': Four chapters of 'mesej Whatsapp layang'

Pelepasan cukai tambahan untuk pembelian alatan sukan, sewaan fasiliti sukan antara cadangan untuk Bajet 2024