Azzuddin ke AFF 1 Julai

PERSATUAN BOLASEPAK MALAYSIA
SIARAN AKHBAR FAM 24 JUN 2013

SEKALUNG PENGHARGAAN

Saya, Lt Jen Dato’ Azzuddin Ahmad (Bersara), Setiausaha Agung Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM), ingin memaklumkan bahawa saya telah menerima surat perlantikkan sebagai Setiausaha Agung Persatuan Bolasepak ASEAN (AFF) dari KDYMM Sultan Ahmad Shah, Presiden AFF, pada hari Ahad 23 Jun 2013, untuk mengisi jawatan Setiausaha Agung AFF mulai 1 Julai 2013.

Di kesempatan ini, saya ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan ribuan terima kasih kepada semua Editor, Penerbit dan wartawan sukan media cetak dan elektronik, yang telah memberi kerjasama dan bantuan dari segi terutamanya liputan sukan bolasepak Negara sejak saya menjawat jawatan Setiausaha Agung FAM pada 17 September 2007 sehingga sekarang. Saya mengambil iktibar dari semua kitikan yang membina dan menerima semua kritikan negatif dengan hakikat di dalam apa jua isu wujudnya pendapat dan fahaman yang berlainan.

Seterusnya, saya memohon ribuan maaf sekiranya di dalam jawatan Setiausaha Agung FAM, saya terkasar bahasa dan tersalah laku terhadap mana-mana pihak.

Akhir kata, adalah diharapkan saya akan dapat kerjasama dan bantuan dari semua pihak di dalam jawatan baru saya.

Sekian, terima kasih.

Comments

  1. Ok..Selamat Bertugas Datuk...so skrg siapa nak ganti Azud kat FAM??

    KERMIT THE SPIDER

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tickets for Kuala Lumpur Masters Malaysia Super 100 2023 now available

From 'Mr P' to 'Kemelut Dalaman BAM': Four chapters of 'mesej Whatsapp layang'

Pelepasan cukai tambahan untuk pembelian alatan sukan, sewaan fasiliti sukan antara cadangan untuk Bajet 2024