Liga profesional?

UPDATE: Feb 21, 12.03am: "...we have paid Hardi’s wages. In fact, we do not owe wages to anyone. In Hardi’s case, there are doubts about the signatures in the contract.” - Perak FA secretary Abdul Aziz Yeop Jamaluddin.

Read here for more.

-----
Kata Liga-M sudahpun profesional. Tapi isu persatuan negeri hutang pemain masih muncul lagi.

Kali ini Hardi Jaafar pula yang 'tertipu'. Menurut kontrak Hardi dengan Persatuan Bolasepak Perak (Pafa), dia sepatutnya menerima sigining fee sebanyak RM50,000 (dibayar secara ansuran).

Hardi telah meninggalkan Perak tiga tahun yang lalu tapi masih menunggu baki RM40,000 yang katanya belum dibayar Pafa.

So apa cerita sebenar Pafa? Hardi ada tunjuk SMS antara dia dan pihak Pafa dan jawapan dari wakil Pafa agak tidak profesional. Ingat ini liga pasar malam ka?

Tidak kira pentabiran lama atau baru, PAS atau BN, kalau kontrak kata kena bayar, bayar lah.

Saya harap pihak atasan Pafa dapat memberi penjelasan terhadap laporan Mailsport hari ini.

HD kata: Gua pun orang Perak...malu lah.

Comments

  1. kencing je lah hardi tu,dah tua pun...tak yah lah nak fitnah...

    ReplyDelete
  2. Dia kan PUKIMAK selangor..memey la..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

'Boikot jer'

Breast touched, coach masturbated in front of athlete, politician offered money for sex - damning allegations that must not be ignored

New parents unhappy with Tung Shin Hospital's policy